Wilma Webcam is watching YOU

søndag den 1. juni 2008

Komiks.dk

Jeg var til Komiks.dk i går, det er en international tegneseriefestival som afholdes i kbh hvert andet år. I år kom navne som Don Rosa (der har skabt fantastiske Anders And fortællinger)og Sussi Beck (der har tegnet Nofret, Aida Nur og ægtvedpigen). Det var vildt fedt, jeg tror jeg har brugt minimum 400 kr på tegneserier, tilgengæld har jeg en tegning af Nofret med hjem som Sussi Beck tegnede til mig, og en kæmpe stak tegneserier, nogle gratis, andre har jeg skam betalt for... Jeg har oplevet 6 glade tegneserie tegnere lege tegn og gæt og været lige ved at hoppe hen til Jakob Stegelmand for at bede om hans autograf! Til næste gang sparer jeg op! jeg vil have RIGTIG mange penge med jeg kan bruge!! Tegneserier er min true love!!

Ingen kommentarer: