Wilma Webcam is watching YOU

fredag den 26. september 2008

Karrierre messe

Den årlige karrierre messe i Øksnehallen er ved at finde sted. Og som sædvanlig smutter alle rys elever hen for at få gratis ting og sager. Og det gør Sofie selvfølgelig også.
Jeg kom hjem med følgende:
18 kuglepenne fra forskellige stande.
1 stiftblyant.
3 blokke (to ternede og en blank)
1 inkøbsvognsmønt/dims
2 små flasker vand
2 prøver fra L'oreal
En fin stak brocurer
2 biografbilletter (som jeg vandt)
1 USB nøgle (1 GB)
En kæmpe bunke slik.

Sikke en fest. Jeg kan ikke lade være med at have lidt dårlig samvittighed over det kæmpe resoursespild der er, og som jeg nu har været med til at tage del i. Men i det mindste har jeg en intention om at anvende de ting jeg har fået med hjem. det er det mindste jeg kan gøre...

Ingen kommentarer: