Wilma Webcam is watching YOU

onsdag den 1. april 2009

1. april, bygget af nedern

Jeg startede dagen med at tænke at nu måtte jeg hellere være opmærksom.

Glemte det selvfølgelig og brugte 10 min på at sidde og stirre på et billede fra en webcomic, som skulle blive til 3D hvis man kiggede på det på den rigtige måde.. skide flot...

Nå fik da set et par ganske underholdende forsøg på at lave aprilsnar, men nu hvor jeg hade det for øje var de nemme at gennemskue.Så gik dagen, og jeg blev mere og mere grødet i hovedet, lige nu kan jeg ingenting, men forsøger at skrive en dum dum biologirapport.

Nu er jeg så træt og er så grødet, sur og næsten grædefærdig at alle nyheder, blogs, billeder, kommentarer, updates på facebook mm alle sammen er aprilsnarer... Jeg tror ikke på hvad folk siger før i morgen og i kan rende mig alle sammen..
Doom på 1. April.. (og tillykke til min eks (som sikkert ikke læser det her men fuck nu det) som er en hel aprilsnar i sig selv, med hans fødselsdato)

Ingen kommentarer: