Wilma Webcam is watching YOU

onsdag den 19. december 2007

En god start?

Nu har jeg efter i længere tid at have fulgt med i min venindes blog fundet ud af at det vil jeg også.

Det har taget noget tid a komme her til. Der er en masse ting jeg har overvejet, skriver jeg godt nok? Kan jeg skrive spændene nok? Mister jeg interessen for hurtigt?



Nå men nu er jeg kommet frem til at nu skal der hoppes ud i det.

hvad fik mig så til at tage beslutningen? Jo jeg har haft blogs andre steder, blandt andet på nyhedsavisen, men på nyhedsavisen syntes jeg aldrig jeg var aktuel nok, eller egentlig havde noget at byde på, på den måde. Jeg blogger også på BM (black market) men her syntes jeg ikke jeg bare kan plapre om hvad som helst, her skal hvert enkelt indlæg være godt skrevet og helst indeholde mere end 5 sætninger, for ellers er der nogle der bliver bitre. Tjae, så derfor har jeg oprettet denne blog, her vil jeg have lov til at skrive hvad jeg vil, for her kigger folk kun hvis de syntes det jeg skriver er spændende, ja egentlig kan jeg jo være helt ligeglad om nogle læser det. så her skal mit lille blog fristed være :)

1 kommentar:

Ellie sagde ...

org, du er dejlig :) er glad for at have inspireret dig.. rigtig stolt og glad er jeg, ja. nu vil jeg gå ud og tisse ;)
Ses smukkeste