Wilma Webcam is watching YOU

torsdag den 20. december 2007

Pålægchokolade

Hmm, nogle gange er jeg lidt barnlig, men jeg kan simpelthen ikke leve uden pålægchokolade om morgenen, det er ikke så vigtigt om det er på knækbrød eller bolle. Det skal bare være den mørke fra Galle og Jessen. Så opstod krisen i morges, der var ikke mere end nogle små revnede stykker tilbage, slet ikke nok.
Jeg gik fuldstændigt i stå, ville ikke spise, ville ikke noget som helst, var bare sur. Hvorfor var der nogle der havde åbnet en ny pakke uden at skrive det på indkøbssedlen? hmm man kunne jo spørge hvorfor jeg ikke havde opdaget at der var åbnet en ny pakke. Jo jeg troede sommæn bare at der var en der havde tabt pakken på gulvet, og derfor var alt chokoladen gået itu.

hehe, håber der er pålægchokolade i morgen tidlig, elers tør jeg slet ikke tænke på min reaktion.
kaffe er kun for nogle når de skal vågne om morgenen. Jeg junker chokolade

Ingen kommentarer: