Wilma Webcam is watching YOU

mandag den 18. februar 2008

Flirt for helvede!

IIIIH hvor er det frustrerende...
siden jeg slog op med Malthe har jeg ikke oplevet noget der bare nærmer sig interesse fra det modsatte køn... Jeg har ikke fået flirtet med nogle, kysset eller bare følt et intereserret blik på mig.. Jeg overlever det nok, men det er sq lidt trist, og jeg føler at jeg går mere og mere i stå for hver dag der går.. Hvis jeg ikke passer på sidder jeg snart fast, helt fast...

Jeg gider ikke et liv der er gået i stå!

3 kommentarer:

Ellie sagde ...

...Det har ikke noget med Malthe at gøre. Det er simpelt fordi, du tænker for meget på det. Du fokuserer hele tiden på det, og så bliver du ikke afslappet, og man får ikke lyst til at score dig. (du ved, at man ikke vil score folk, der er desperate). Tag det roligt. Han kommer, når der er plads til det, og når Malthe er væk fra dit hoved.. Det kan tage sin tid, men jeg lover dig, at det er det værd. <3

Sofie sagde ...

Jeg svarer lige her..
Jeg syntes ikke at jeg skrev at jeg hverken tænkte på Malthe hele tiden, eller sagde at det havde noget med Malthe at gøre, men bare at jeg var gået i stå.. jeg fokuserer heller ikke på det konstant, langtfra, og jeg føler mig ikke desperat..

Ellie sagde ...

Nej nej, det siger du ;)
Se din overskrift.