Wilma Webcam is watching YOU

søndag den 20. april 2008

Familie fødselsdag

Jeg holdt fødselsdag for min familie i går, sammen med min far. Jeg fyldte 18, han 51, så tilsammen blev vi 69 XD
Det var super hyggeligt, men tilsidst var jeg godtnok bare træt og ønskede at de skulle gå hjem alle sammen XD Her er en liste over hvad jeg fik:

Haglöf rygsæk, med plads til bærbar (morfar)
Gavekort til Matas 200 kr (HC, Mus, Camilla og Frederik)
Gavekort til Matas 150 kr (Jaenette, Jan, Tobias og (lille) Bertram)
Gavekort til matas 300 kr (Faster og Bent)
System of a down, steal this album (Faster og bent)
200 kr (Mette, Arnt og Amalie)
Digital kamera (farmor og farfar)
Fotopapir til printer (farmor og farfar)
Nemi 1 & Nemi 2, tegneserier (Marie, Lasse, Dorte og Leif)
Luksus Rollespilspil (far)

1 kommentar: