Wilma Webcam is watching YOU

tirsdag den 15. april 2008

Påkørt

I morges på vej til skole blev jeg påkørt af en "mini-lastbil" der ikke så mig da den svingede til højre. Det ene øjeblik cykler man og spekulerer over om man når i skole til tiden, det næste ligger man og roder på astfalten (i mit tilfælde var det godtnok brosten). Alle var meget bekymrede for mig, Chaufføren af bilen var mere chokeret end jeg var, og min cykel havde lige pludselig ikke noget bagagebærer.

Utroligt nok slap jeg selv meget heldigt fra det, jeg slog hovedet en smule, men lige nu ser det ikke ud som om jeg er kommet mere til skade end en lille forstrækning af en muskel, som gør jeg har lidt ondt i nakken hvois jeg bevæger den på den forkerte måde. jeg gik selv ned til politiet og anmeldte påkørslen, det faldt mig godtnok svært at sidde der og anmelde en anden person til panserne, for noget han ikke engang gjorde med vilje!!

Jeg er glad for at jeg fik fat på Pyt, hun løb fra sin matematik test og hele vejen ned til station city hvor hun gik ind på stationen sammen med mig. Det var store kameler der skulle sluges og grænser der skulle overskrides for at gå ind på den station, jeg følte mig som en stikker. Jeg er glad for at pyt var med mig!!

Men en ting er sikkert
Jeg var heldig at jeg ikke kom mere til skade med mit hovede
og en meget vigtig ting er jeg kommet frem til!
Køb en cykelhjelm
jeg skal selv have en!
Og det kan kun gå for langsomt!!

1 kommentar:

Ellie sagde ...

Åh skat! Det ku være gået helt galt. Fandens for sådan noget. elsker dig!