Wilma Webcam is watching YOU

søndag den 16. august 2009

Lang pause

Det er ikke meget er bliver skrevet her, det ved jeg godt, har ikke skrevet siden april og nu er vi snart midt i August...

Hvad sker der så?
jo jeg er blevet student, med et haævdårligt gennemsnit, men med et 12tal i huen, den sidste eksamen var religion. Jeg kan ikke huske begrundelsen for hvorfor jeg fik 12, men jeg kan huske at Johanne skældte mig ud for ikke rigtigt at have deltaget i timerne.. ups....

Hvad er der ellers sket jeg måske ikke lige har fået skrevet om?
Hmm jeg har fået genoptaget kontakten til Ellie, det er jeg rigtig glad for, har savnet hende!
Jeg er holdt op med at snakke med Pyt/Sarah, har valgt hende fra i mit liv, hun gjorde mig så ked af det igen, sendte mig ned i et sort hul.. Jeg savner hende en gang i mellem, men kan ikke se hvordan jeg nogensinde skal kunne stole på hende igen, så som min fornuft påpeger, så skal jeg aldrig nogensinde være ven med hende igen...

Så har jeg været på nogle festivaller, blandt andet nakke, hvor jeg stod i M-Shake som frivillig, i dobbelt så lang tid som jeg behøvede (24 timer i stedet for 12) men jeg havde det så hyggeligt og rart og sjovt og fantastisk, elsker virkelig at lave noget i stedet for bare at tulle rundt og glo...

Nu er jeg så arbejdsløs og er i gang med at søge nogle jobs, krydser fingre for at jeg kan få noget, så jeg kan spare op til at komme på højskole..

Ingen kommentarer: