Wilma Webcam is watching YOU

tirsdag den 15. januar 2008

50 kr.

Jeg fandt 50 kr. i dag på Nettos gulv. Kiggede mig omkring og spurgte en gammel dame om det var hendes? "nej det var det ikke, men mange tak fordi jeg spurgte!" Jeg trak på skuldrene og tænkte at personen sikkert var gået ud af butikken, gik ind og hentede det jeg skulle have og stilte mig i kø. "hov jeg har tabt en halvtredser" Udryder manden foran mig, da han skal betale. JEg rækker per automatik armen siger ud og siger "Så er det nok din halvtredser jeg fandt på gulvet lige før!" Manden tager imod pengene, men siger ikke engang tak. altså helt ærligt, hvad sker der for ham? jeg kunne lige så godt have holdt min kæft, så havde han ikke kunne betale sine varer! Det mindste han kunne gøre er da at sige tak, det gør jo ikke ondt!

Nar

1 kommentar:

Ellie sagde ...

du er et godt menneske, Esben, et rigtig godt menneske