Wilma Webcam is watching YOU

fredag den 18. januar 2008

Tak for lort mor

Jeg skal passe min lillesøster i aften, som alle teenagere ved, er det jo ikke super fedt, når man hellere ville være sammen med vennerne drikke et par øl og hygge sig.. Men okay, jeg glædede mig til at overraske min lillesøster med at jeg for ca 14 dage siden havde købt Shrek. Jeg har holdt det hemmeligt i de ca 14 dage for at overraske hende med det her til aften.. Min mor kommer så op inden de skal gå og siger at min lillesøster skal i seng efter X-factor. Til det svarer jeg nej, hun skal i seng efter Shrek, for det er det vi skal se..
hHad gør min mor.. Hun vader lige ned til min søster og siger at hun skal i seng efter hun har set Shrek med mig.. Så da jeg kommer ned og hvisker det i min søsters øre, og forventer en overrasket og glad reaktion siger min søster bare "ja det ved jeg godt, men jeg forstår ikke hvordan vi kan det"..
Så tak mor, for at have smadret min overraskelse og min glæde ved at skulle gøre min søster glad... Tak for at have taget det jeg havde glædet mig til i aften fra mig og gjort denne aften ultimativt neder.. For nu har jeg OVERHOVEDET ikke lyst til at se Shrek, min søster kan få lov til at passe sig selv nede foran fjernsynet med noget lorte TV.. Jeg er rimeligt ligeglad..
faktisk sidder hunog tuder fordi hun tror det er hendes skyld det hele.. Har forsøgt at sige til hende at det er det ikke...

Lorte aften!

Ingen kommentarer: