Wilma Webcam is watching YOU

torsdag den 3. januar 2008

Nytårsforsæt

Alle laver nytårsforsæt, mere eller mindre seriøse af slagsen bliver slynget rundt omkring... nogle bliver sagt højt, for at give folk et godt grin, andre gemmes væk i folks indre. og nogle skriver deres på deres blog. og ved du hvad? det gør jeg da også så... ikke noget med at stå tilbage for nogle her nej ;)

  1. Jeg vil bruge min kalender, og ikke bare et måned, hvorefter jeg glemmer den igen, nej. den skal bruges hele året! NEMLIG.
  2. Jeg vil lære at køre på ethjulet cykel, blive bejdre med mine Poi og lære at jonglere. Ergo, blive bedre til at gøgle generelt, bare fordi det er hyggeligt.
  3. Jeg vil sørge for at alle mine aflevere mine opgaver til tiden, og sørge for at jeg ikke er nogle opgaver bagud hvis det skulle henne...
  4. Jeg vil deltage mere i timerne, og forsøge at lave hjemmearbejde til mindst en af timerne hver dag. (dette er en stor forbedrelse i forhold til at jeg plejer ikke at lave nogle lektier til timerne overhovedet XD)

Ingen kommentarer: