Wilma Webcam is watching YOU

torsdag den 27. marts 2008

Opkald

I går kl 11:25 (cirka) fik jeg et opkald, fra Jonas. Jeg tænkte det bare var et lommeopkald, siden det kom så sent, ja han var faktisk heldig at jeg overhovedet var vågen.

Jonas fortalte mig at han de sidste tre nætter havde haft den samme drøm, en drøm hvor han talte i telefon med mig, han vidste ikke hvad vi talte om, men han vidste bare at han havde gjort mig ked af det. Nu ringede han fordi han frygtede at drømme den igen, han ville gerne vide hvad det var der havde gjort mig ked af det, og i øvrigt sige undskyld for det.

Det var en meget underlig samtale, vi snakkede sammen i 9 min og 21 sekunder (har tjekket det på min mobil bagefter). Samtalen mindede mig om at ting vi gør nogle gange forfølger os længe efter vi har gjort dem, og længe efter vi behageligt vis har fortrængt dem. Den mindede mig om hvor let det ofte er at tilgive andre, men hvor svært det er at tilgive sig selv...

1 kommentar: