Wilma Webcam is watching YOU

mandag den 31. marts 2008

Røv og nøgler

Jeg opdagede i går at der lå et scenarie jeg har tilmeldt mig i samme weekend som mig og min far holder familiefødselsdag... det er jo noget lort, men da scenariet foregår om natten, og i Herlev burde det sagtens kunne lade sig gøre. Samtidig har jeg inviteret Jakob fra jylland her over for at spille med og være sammen emd mig, det havde jeg virkelig set frem til, både til at være sammen med ham, men også at spille med til koldt blod som var super sjovt sidst...

Her sidder jeg og har tænkt det hele igennem og har regnet det ud at det faktisk godt vil kunne lade sig gøre, samtidig med at jeg ikke ville svigte min mor, min fødselsdag og vigtigst af alt mine gæster. Og uden at ville lytte på nogle af mine argumenter siger min mor at endten aflyser vi fødselsdagen, eller også tager jeg ikke til rollespil... Ud over det ikke giver mig en undskyldning for at Jakoc er til stede er det også bare mega frustrerende!! Jeg har klokket i det igen...

Tror jeg ruller mig en tur og ser om jeg kan komme af med frustrationerne...

Ingen kommentarer: